en

Hívjon minket: +36 30 251-2531

  • 1133 Budapest
    Bessenyei u. 8-10. I.em. 112.

  • Egyeztetés
    alapján

  • +36 30 251-2531
    Hívjon minket!

HR tanácsadás

HR ÉS MUNKAÜGYI TANÁCSADÁS/VIRTUÁLIS HR SZOLGÁLTATÁS

Elkötelezettek vagyunk a kis- és középvállalatok professzionális HR folyamatainak kialakításban és működtetésében.

Egy virtuális HR-szolgáltatás kifejezetten kis- és középvállalkozások (KKV-k) számára nagy segítséget nyújthat az emberi erőforrások kezelésében, anélkül, hogy szükség lenne belső HR munkatársra.

Milyen előnyei vannak a KKV-k számára egy virtuális HR szolgáltatásnak?

Költséghatékonyság: Nem szükséges HR-szakember alkalmazása teljes munkaidőben.
Szakértelem: Tapasztalt HR-szakemberek biztosítják a professzionális szolgáltatást.
Időmegtakarítás: A cégvezetők a kulcsfontosságú üzleti feladatokra koncentrálhatnak.
Rugalmasság: A szolgáltatás skálázható, az aktuális igényekhez igazítható.
Friss szemlélet: Külső szakértőként objektíven tekintünk a szervezet folyamataira és kultúrájára. Innovatív ötletekkel és bevált gyakorlatokkal járulhatunk hozzá a cég fejlődéshez.

Milyen esetkben gondolj ránk:

Bővítést tervezel (pl: új munkatárskat szeretnél toborozni, cégek összevonása előtt állsz).
Felmerült már, hogy a személyi költségeket is szertnéd kontrollálni.
Meg akarod tudni, hogy milyen eszközökkel teheted hatékonnyá a HR területet a cégednél.
Speciális projektek lebonyolításában is kérheted a segítségünket, például bérstruktúra átalakításában, képzési programok kialakításában vagy toborzási kampányokban.

Hogyan működik a szolgáltatásunk:

A folyamat egy 1 órás ingyenes konzultációval (online vagy személyes) kezdődik egy előre egyeztetett időpontban. Ez azért fontos, hogy fel tudjuk mérni, hogy mi vagyunk-e azok, akik segíteni tudnak Neked. Ez a konzultáció nem jelent semmilyen kötelezettséget egyik fél számára sem, de segít neked, mint döntéshozónak abban, hogy felmérd a jelenlegi helyzetet a vállalkozásodban. A konzultáció után elkészítünk egy tervet egy ajánlattal együtt, ami cégre szabottan tartalmazza a leghatékonyabb eszközöket és megoldásokat.

Szolgáltatásunk a következő területekre terjednek ki:

Munkaszerződések felülvizsgálata.
Munkaügyi dokumentációk felülvizsgálata.
Munkaköri feladatok felülvizsgálata, munkaköri leírások aktualizálás.
Szükségletelemzés: milyen képzések segítik a vállalat céljait.
Teljesítményértékelési rendszerek kidolgozása.
Visszajelzések és motivációs eszközök használata.
Szervezeti struktúra és kultúra fejlesztése.
Konfliktuskezelési és mediációs szolgáltatások.

Kapcsolat:
Tolvaj Judit
+36209288401

Kapcsolatfelvétel cégeknek űrlap