en

Hívjon minket: +36 30 251-2531

  • 1133 Budapest
    Bessenyei u. 8-10. I.em. 112.

  • Egyeztetés
    alapján

  • +36 30 251-2531
    Hívjon minket!

EHS MANAGER (KÖZÉP-EURÓPA) - UTAZÁSI IRODA

EHS MANAGER (KÖZÉP-EURÓPA) - UTAZÁSI IRODA

MEGBÍZÓNK:  EURÓPA EGYIK LEGNAGYOBB BEUTAZTATÓ IRODÁJA (KÖZÉP- EURÓPAI KÖZPONT - BUDAPEST)

Feladatai:

  • Felelős a belső biztonságirányítási rendszer kidolgozásáért és működtetéséért, valamint az autóbuszok és egyéb járművek biztonságának és kockázatkezelésének felügyeletéért az európai, a brit és a skandináv országokban
  • Felelős a teljes európai hálózatért
  • Felelős a beszállítói biztosítások felügyeletéért
  • Előzetes tervek készítése: kockázatkezelési terv, baleset kezelési terv, vészhelyzetek kezelésének folyamata
  • A helyi törvények és rendeletek figyelemmel kísérése
  • Kockázatértékelések elvégzése és megelőző intézkedések kidolgozása
  • Balesetek és incidensek kivizsgálása és megelőző intézkedések kidolgozása
  • Ellenőrzések lefolytatása, jelentések és cselekvési tervek készítése
  • Szoros együttműködés az európai szállítással kapcsolatos beszállítókkal

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség, lehetőleg munkavédelmi vagy egészségvédelmi szakirányon
  • Legalább 3 év szakmai tapasztalat multinacionális környezetben, vagy az idegenforgalomhoz kapcsolódó területen
  • A nemzetközi munkavédelmi szabványok (pl. ISO 45001) ismerete
  • Kiváló angol nyelvtudás írásban és szóban (más nyelvek előnyt jelentenek)
  • Rendszeres utazási hajlandóság (Róma, Frankfurt, Párizs, Bécs).
  • Proaktív, kulturálisan érzékeny, jól szervezett, szisztematikus szemléletű személyiség
  • Az MS Office magabiztos használata
  • Egészségügyi, biztonsági, biztosítási, közlekedési szakmai háttér

Előnyt jelent:

  • Releváns tapasztalat autóbusz-társaságokkal és más közlekedési szolgáltatókkal
  • Logisztikai, jogi szakmai tapasztalat
  • További egészségügyi vagy kockázatkezelési képesítés
  • Tűzvédelmi képesítés/bizonyítvány

Ajánlat:

  • Versenyképes fizetés
  • Garantált 13. havi fizetés
  • Cafeteria: Havi 37.500 Ft SZÉP kártya+10.000 Ft jutatás
  • Havi utazási támogatás
  • Home Office költségtérítés
  • Hibrid munkavégzés: irodai jelenlét + Home Office
  • Teljes munkaidős foglalkoztatás, munkaidő 9:00-17:30-ig
  • Utazási lehetőség különböző országokban
  • Rugalmas munkarend, beleértve a részleges Home Office munkavégzést
  • Szakmai fejlődési lehetőségek, nemzetközi projektekben való részvétel

Munkavégzés helye és jellege, Budapest állandó


Kapcsolattartó

Hajnal Éva

ahc international személyzeti tanácsadó
1133 Budapest, Bessenyei u. 8-10.
Mobil: +36309319830
eva.hajnal@ahc-international.hu

Jelentkezés: EHS MANAGER (KÖZÉP-EURÓPA) - UTAZÁSI IRODA

Húzza ide a PDF fájlt vagy kattintson a kiválasztáshoz
Húzza ide a PDF fájlt vagy kattintson a kiválasztáshoz
Húzza ide a PDF fájlt vagy kattintson a kiválasztáshoz