-
1133 Budapest
Bessenyei u. 8-10. I.em. 112. -
Egyeztetés
alapján -
+36 30 251-2531
Hívjon minket!
EHS MANAGER (KÖZÉP-EURÓPA) - UTAZÁSI IRODA
MEGBÍZÓNK: EURÓPA EGYIK LEGNAGYOBB BEUTAZTATÓ IRODÁJA (KÖZÉP- EURÓPAI KÖZPONT - BUDAPEST)
Feladatai:
- Felelős a belső biztonságirányítási rendszer kidolgozásáért és működtetéséért, valamint az autóbuszok és egyéb járművek biztonságának és kockázatkezelésének felügyeletéért az európai, a brit és a skandináv országokban
- Felelős a teljes európai hálózatért
- Felelős a beszállítói biztosítások felügyeletéért
- Előzetes tervek készítése: kockázatkezelési terv, baleset kezelési terv, vészhelyzetek kezelésének folyamata
- A helyi törvények és rendeletek figyelemmel kísérése
- Kockázatértékelések elvégzése és megelőző intézkedések kidolgozása
- Balesetek és incidensek kivizsgálása és megelőző intézkedések kidolgozása
- Ellenőrzések lefolytatása, jelentések és cselekvési tervek készítése
- Szoros együttműködés az európai szállítással kapcsolatos beszállítókkal
Elvárások:
- Felsőfokú végzettség, lehetőleg munkavédelmi vagy egészségvédelmi szakirányon
- Legalább 3 év szakmai tapasztalat multinacionális környezetben, vagy az idegenforgalomhoz kapcsolódó területen
- A nemzetközi munkavédelmi szabványok (pl. ISO 45001) ismerete
- Kiváló angol nyelvtudás írásban és szóban (más nyelvek előnyt jelentenek)
- Rendszeres utazási hajlandóság (Róma, Frankfurt, Párizs, Bécs).
- Proaktív, kulturálisan érzékeny, jól szervezett, szisztematikus szemléletű személyiség
- Az MS Office magabiztos használata
- Egészségügyi, biztonsági, biztosítási, közlekedési szakmai háttér
Előnyt jelent:
- Releváns tapasztalat autóbusz-társaságokkal és más közlekedési szolgáltatókkal
- Logisztikai, jogi szakmai tapasztalat
- További egészségügyi vagy kockázatkezelési képesítés
- Tűzvédelmi képesítés/bizonyítvány
Ajánlat:
- Versenyképes fizetés
- Garantált 13. havi fizetés
- Cafeteria: Havi 37.500 Ft SZÉP kártya+10.000 Ft jutatás
- Havi utazási támogatás
- Home Office költségtérítés
- Hibrid munkavégzés: irodai jelenlét + Home Office
- Teljes munkaidős foglalkoztatás, munkaidő 9:00-17:30-ig
- Utazási lehetőség különböző országokban
- Rugalmas munkarend, beleértve a részleges Home Office munkavégzést
- Szakmai fejlődési lehetőségek, nemzetközi projektekben való részvétel
Munkavégzés helye és jellege, Budapest állandó
Kapcsolattartó
Hajnal Éva
ahc international személyzeti tanácsadó
1133 Budapest, Bessenyei u. 8-10.
Mobil: +36309319830
eva.hajnal@ahc-international.hu